Logowanie i informacje o rachunku

  • Pytania i odpowiedzi dotyczące (1) logowania (2) administrowania rachunkiem:

    1) Nie pamiętam hasła. Co mam zrobić?

    Jeśli nie pamiętasz hasła, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta City Index. Tymczasowe hasło zostanie podane przez telefon, pod odpowiedniej weryfikacji. Tymczasowe hasło należy niezwłocznie zmienić.

    2) Nie mogę zalogować się na rachunek, co mam zrobić?

    Należy upewnić się że hasło jest prawidłowe i nie jest wciśnięty przycisk caps lock, ponieważ wielkość liter ma znaczenie. Po pięciokrotnym wprowadzeniu nieprawidłowego hasła, rachunek może zostać zablokowany. Podobnie w przypadku gdy przez długi okres, np. 12 miesięcy rachunek nie był aktywny. Aby uzyskać nowe hasło, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

     3) Jak zaktualizować swoje dane na rachunku?

    Adres e-mail można zmienić w zakładce Rachunek na platformie transakcyjnej. Celem zmiany adresu, numeru telefonu lub innych danych prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

    Celem aktualizacji danych rachunku bankowego prosimy o przeczytanie instrukcji w zakładce Rachunek, w sekcji: wypłata środków.

    4) Jak zamknąć rachunek?

    Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Po telefonicznej weryfikacji rachunek zostanie zamknięty.

    5) Czy otrzymam powiadomienie o przeprowadzeniu transakcji oraz wyciągi z mojego rachunku?

    Potwierdzenie przeprowadzania transakcji wyświetla się na platformie transakcyjnej i można je wydrukować.

    Wyciągi są wysyłane mailowo przynajmniej raz w miesiącu.

    6) Jak przeglądać wyciągi i pobrać historię rachunku?

    Wyciągi dostępne są w zakładce rachunek na platformie transakcyjnej w opcji: 'Przeglądaj wyciągi'. Ponadto, możliwe jest eksportowanie historii transakcji do arkusza kalkulacyjnego Excel.

    7) Czy ktoś inny może dokonywać transakcji na moim rachunku? W jakich okolicznościach można to zrobić?

    Jest to możliwe jedynie w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, gdzie przekazane będą wszelkie informacje w tym zakresie.

    Wszelkie dodatkowe pytania prosimy kierować do Biura Obsługi Klienta.