Aktualizacje usługowe

Nadchodzące zmiany w serwisie prowadzonym w języku polskim

 

Z dniem 25 października 2017 r. nie będziemy już prowadzić strony internetowej w języku polskim. W związku z tym, począwszy od daty wskazanej powyżej, Państwa rachunek będzie obsługiwany za pośrednictwem brytyjskiej strony internetowej City Index, zaś informacje znajdujące się na (polskiej/niemieckiej) stronie internetowej City Index nie będą już dostępne.  Polscy konsultanci w dalszym ciągu będą do Państwa dyspozycji.

Jeśli zdecydują się Państwo nadal korzystać z naszych usług, informujemy, że nie będziemy wprowadzać żadnych innych modyfikacji w odniesieniu do prowadzonego przez nas serwisu poza zmianą polegającą na tym, iż wsparcie, które uzyskują Państwo z naszej strony, będzie zapewniane w języku angielskim (w tym treść Regulaminu, strona internetowa i całość korespondencji). Mogą Państwo nadal realizować swoje transakcje po zalogowaniu się na platformy transakcyjne i portal finansowy, jednak począwszy od dnia 25 października 2017 r. będziemy się z Państwem kontaktować w języku angielskim. Od tego dnia Regulamin, który będzie obowiązywać w stosunku do Państwa rachunku, będzie dostępny w angielskiej wersji językowej, jednak będzie on faktycznie tożsamy z warunkami, które obowiązują obecnie. Regulamin można znaleźć tutaj.

Jeżeli nie chcą Państwo korzystać z usług brytyjskiego City Index, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. W przypadku braku kontaktu z Państwa strony przed 25 października 2017 r. uznamy, że akceptują Państwo powyższe zmiany.

W trakcie przenoszenia usług do brytyjskiego City Index zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta prowadzonym w języku polskim, który odpowie na wszelkie ewentualne pytania. Pozostajemy stale do Państwa dyspozycji.